SNYGGA ARMBAND!

Jag var inne på Cocoos hemsida och hittade lite snygga armband som jag sedan klickade hem.
Som tidigare nämnt använder jag inte sånt här men vem vet, jag kanske kan skapa nån tävling här i bloggen och lotta ut dom. Who knows!

Jag tyckte i alla fall att dom var jäääätte fina =)....


 



...väldigt sött!
Dock var det det sista dom hade kvar på lager.
Men det lär ju komma in fler =)



....En rosa fin klocka beställde jag också.
Denna var också den sista dom hade.
Men om efterfrågan finns så brukar dom beställa in fler.



....Som det gamla Star Wars-fan jag är så var jag ju bara tvungen att ha detta armband.
"May the force be with you" =P



....Rosa armband med orden Je t´aime
Gulligt va? =)

Den sammanlagda kostnaden för allt detta blev knappt 600:-
Inte så dyrt för fyra stycken smycken va?
Jag är iallafall hel nöjd.
Får hoppas dom är lika snygga i verkligheten som dom är på bild bara.

Nu ska jag ta en kopp kaffe, glo lite mer på fotbollen och sedan ta en promenad med min pudel.
Senare ikväll ska jag sätta mig och mixtra med min nya design för bloggen. Har börjat tröttna på denna.
Behöver lite nya bilder, nya färger och annat.
Är nöjd med upplägget dock så det kommer jag garanterat behålla. =)

Höres sen!!
Kram kram


 


Give me a comment!
Postat av: Jessan

snygga=) Nu fick jag ett akut armbandsbegär =P

2008-06-09 @ 19:15:49
URL: http://winnifred.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0