Shopping tips!

Satt och bläddrade i en H&M katalog, en Haléns katalog och en Kicks katalog och hittade lite grejer som jag ska inhandla.
Orkade inte leta reda på det på olika hemsidor så jag fotade det (med mobilkameran eftersom batterit i systemkameran ligger på laddning...morr) och såhär blev resultatet....

Haléns katalogen....



Söta klänningar från Haléns




Riktigt snygg eller hur?




Cool och utmärkande klänning




Läcker klänning, finns i flera olika färger.

H&M katalogen....



Ännu en lång klänning.
Denna är väl mer en strandklänning skulle jag tro.




Gillar starkt bikinins färger

Kicks katalogen...



A girls best friend =P




Bra för varma sommarkvällar fulla med dans på fulla fötter (haha)
Gud vilken dåligt humor jag har.
Det är nog värmen som gör det.




Skulle vilja köpa den rosa bara för sakens skull.
Den är ju rosa, hur coolt är inte de!!




Älskar True Match Minerals prdukterna. Dom sitter bra, det blir jämnt dock kan dom vara lite svåra att få av...
...men det finns det ju produkter för =P

Nu ska jag glo lite på burken och sedan slänga mig i sängen.
Imorgon blir det antagligen fest men det får jag se. Har inte bestämt mig ännu.
Men men, bloggar innan jag somnar.

Ha de!! =)




Give me a comment!
Postat av: sara

Joo, jag förstår!

tack, du med :)

2008-06-07 @ 11:34:39
URL: http://minafinaminnen.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0