Shopping humör

Usch vilket shopping humör jag blev på. Synd att de ska komma just nu när jag inte har en enda möjlighet att shoppa.
Jag har sett så mycket grejer som jag verkligen vill ha ju!

Till exempel denna sötnos....



...Visst är den snygg?
Tänkte ha den som klänning. =)

Dock kommer jag inte ihåg var den är ifrån. Jag sprade bilden för att jag just SKULLE komma ihåg den och sen har det inte blivit mer med det. Och nu har jag glömt var jag hittade bilden.
Skit också.
Inget annat att göra än att genomsöka nätet....
Kram


Give me a comment!
Postat av: martina

tuff klänning ;) jo tack och ha en trevligt kväll du med ;) och en glad midsommar

2008-06-19 @ 18:25:27
URL: http://martiiniiii.blogg.se/
Postat av: Sabina

Svar ang. SATC: haha, ja de ska verkligen bli kul! Funderar att se den på söndag! Man har ju följt dem en tid nu så filmen är efterlängtad. Ha de bra Puss!

2008-06-19 @ 21:03:25
URL: http://zabbinaz.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0