Så här va det ju inte tänkt för fan!

Kvällen har bestått av att jag har tittat på medan min vän Jocke har tittat på fotbollen (SPANIEN VANN PRECIS SOM JAG VILLE) och sedan var jag den perfekta hemmafrun (jag och Jocke är inte ihop men ändå) och lagade jag mat till oss. Rödspätta, färskpotatis med sås och bondbönor. Hur gott som helst! =)

Imorgon är det fredag vilket känns hur skönt som helst. Min kusin Monica kommer då och hennes kusin (Monicas mor är min faster så Monicas kusin är hennes fasters barn...komplicerat? =P) så då får an se vad som händer. På lördagen blir det i alla fall shopping för min del. Och jag som har längtat så mycket!!! Materialism? Javisst!! =P

Medan jag väntade på att Jocke skulle dyka upp så tog jag lite bilder i trädgärden för att testa kameran. Tyckte dom blev intressanta.
 Men det lämnar jag till er att bedöma...



...Träd. Sett nerifrån.



....Trädstamm



...Körsbärsträd



....Gunga i grönskan


Nu ska jag få Jocke bort från tv:n och hjälpa mig sätta ihop min gigantiska garderob. Visst, män kan inte sätta ihop IKEA prylar och de kan absolut inte läsa manualer så han ska bara få stå och se snäll ut, hålla i saker och komma med glada tillrop =)

Höres snart!
Kram


Give me a comment!
Postat av: Elinor

fina bilder :)

2008-06-27 @ 00:48:24
URL: http://jaoduu.blogg.se/
Postat av: Elinor

bra att du har gjort det :)

hoppas att du sover bra du med :)

2008-06-27 @ 00:54:22
URL: http://jaoduu.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0