Onsdag!!

Nu är onsdagen här, skönt, jag är ju visserligen fortfarande ledig men i morgon jobbar jag. Sen är man ju ledig på fredag igen, känns så skönt! =)

Sitter och letar efter ett par snygga flipflops eller liknande. Måste ju ha sådana nu till sommaren. Har sett några par så stan men jag tänker alltid "Dom där kommer bli slitna direkt och mönstret kommer försvinna och då ser dom äckliga ut".
Nu har jag dock hittat några par från Ellos (vet ni om att Ellos har rea nu förresten? Ni måste dock aktivera rean).....




Vanliga men snygga flipflops från Björn Borg
Kostar från 199:-



Hush Puppies sandal och kostar från 599:-
Snygg och fräsch va? =)



Hush Puppies sandal.
Även denna kostar från 599:-

Beslutsångest eller vaddå? =P
Jag tycker om de två längst ner mest men sen ska dom tåla vatten också och dessa två från Hush Puppies ser inte så jätte vattentåliga ut.

Jaja, nu ska jag gå och göra mig iordning.
Ska träffa min gamla mentor halv två och jag börjar redan bli nervös.
Men jag bloggar innan jag drar till stan sen!
Ha de fint!
Kram




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0