Oj då, va sent det blev =P

Tro det eller ej men jag är inte helt nyvaken...bara nästan. Vaknade klockan 12 idag så jag har alltså varit vaken i hela fyra timmar (wow?).
Vet inte vad jag sysslat med i fyra timmar dock.
Planerna för dagen är att jag ska få ordning på mina garderober, plocka ordning i huset, hämta massa paket hos posten och sedan ska en kompis komma över. Ska bli kul. Hoppas jag bara hinner få ordning på mina klädberg innan klockan 18.

Satt ute och drack kaffe och fick syn på en humla som gav sig fan på att ta sig in i en blomma, så jag smög fram och fotade den medan den arbetade på att stjäla pollen från blomman. Nu vet jag hur humlor gör för att ta med sig det eftertracktade pollen från blommerna =)

Kolla in bilderna jag tog....



...Liten humla jobbar hårt för att ta sig in i blomman.





...it´s all work, work!





....Mr. Humla har tagit ett fast grepp om vad han är ute efter...



...Close-up.



..."Nu ska vi se"



..."Jippeiii! Pollen!"



...Och så var Mr. Humla täckt av pollen.

Nu ska jag göra mig lite lunch och sedan sätta fart.
Ha de bra så hörs vi sen! =)


Give me a comment!
Postat av: Jocke

Fan vilka coola och bra bilder på humlan och blomman! =D

2008-06-26 @ 19:04:03

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0