Ny frisyr

Jahopp, då hade man klippt håret då. Blev ganska så nöjd faktikst. Det negativa är att det är en sån där frisyr som måste underhållas varje morgon. Får se hur det går. Jag är ju inte så mycket för att krångla med håret på morgonarna (är det där korrekt svenska ens?).
Skulle självklart ha tagit en before bild men det finns en hel del "sådana" på kategorin "Bilder" ändå så jag tog bara någon som jag ansåg att här ser man som mest av min tidigare frisyr.

Before....



And after....






...Lugen är jag riktigt nöjd med. Den är som en vanlig lugg men jag har också möjlighet att dra fram en del av håret så att det blir en snelugg.
Längden på håret kortade hon ner ganska så mycket vilket kan ses på dom outfit bilder jag strax kommer lägga upp.
Nu ska jag käka lite glass
, plocka in lite disk och sedan lägger jag upp Dagens outfit =)

Hörs då!



Give me a comment!
Postat av: Ellen

Snyggt!

Jag klippte lugg för någon månad sen, har lite svårt att få den att ligga som jag vill. Det blir oftast att jag sätter upp med ett hårspänne.. Men jag ska försöka börja ha den som lugg igen.

Jag tycker det är så fint. =D

2008-06-30 @ 22:23:20
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Postat av: roos

Haha ja hon är supersöt och springer runt som en tok då de andra vuxna katterna är utomhus. Så fort de kommer in blir hon som en tiger på vakt igen och spottar och fräser och har sig. :)

2008-06-30 @ 22:43:58
URL: http://roos.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0