Lunch

Klockan må vara strax efter tre men jag har aldrig varit den som käkar lunch vid tolv.
Orkade inte ställa mig och göra någonting avancerat. Har alldeles för mycket annat att ta i tur med. Så jag tog min "nöt, russin, annan skum frukt och ännu mer nötter"-blandning och hällde fil på. Mums! Va gott det blev.
Har alldrig varit en müsli människa men detta var verkligen super gott! =)
Trodde jag aldrig!


Ser kanske inte så fräscht ut men det är riktigt gott och mättande....



....Och så känner jag mig så där duktigt nyttig nu också =)

Vad som skulle vara riktigt gott vore ju att ha färsk frukt och massa olika nötter.
Mmmm...

Nu ska jag käka färdigt och sedan ge mig på att göra rent fönstren.
Vi höres om en stund igen! =)
Kramar!


Give me a comment!
Postat av: natta

såg din kommentar hos stinalee, jävligt bra kommentare du givit till alla dummskallar :)

2008-06-18 @ 16:05:27
URL: http://naatta.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0