KOLLA KLÄNNINGEN!!!!

AAAaaaarrrgggghhhhh!!!!

I´m like soooooo happy right now!!!!! =P

Har just sett min dröm klänning. Så otroligt snygg så jag var bara tvungen att ha den. Tog ett spontan beslut och mejlade ägaren som sålde den och VIPS! så va den min =D Och den är i rätt storlek också! Wow!!!

Happy, Happy, Happy!!!

Hon ska skicka den på måndag, jag har redan lagt in en betalning till henne så saken är biff =)
Köpte den från den populära bloggen Shopaholicbloggen som drivs av den über snygga Alexandra Wendt.

Kommer självklart visa hur den sitter när jag väl fått hem den men jag snodde denna bild på klänningen från Alexandra....



....Visst är den snygg?
Och för bara 200:- =)

Nu ska jag bada i min materialistiska lycka ett tag och sedan sätta mig och mixtra lite med bloggen.
Vi höres ju, som alltid, lite senare igen!
Kramar


Give me a comment!
Postat av: Jessica

vilken fin =)



Åh tack vi var väldigt lyckliga den kvällen, lördagen har också varit bra men väldigt lugn.

Hoppas du har haft/ kommer ha en trevlig helg.

2008-06-21 @ 23:09:49
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: Nadia

tack! :) är själv väldigt förtjust i min klänning (:

2008-06-21 @ 23:40:39
URL: http://nadiasandstrom.blogg.se/
Postat av: Linnéa

oki va kul..hoppas d går bra i skolan!

ojdå låter väldigt kul med att va vimmelfotograf...

men låter som de har mkt att stå i, om de har andra jobb oxå.

vad har du för jobb då?



oki joo men journalister får ju börja någonstans..kanske får börja me att skriva om agdas katt:P men sedan så kanske man får komma lite högre!! det verkar iaf vara ett jätteroligt yrke..



hehe ja visst du kan ju bli min fotograf. men då måste jag ha två.. för syrran min kommer va min fotograf oxå ;) men det skadar ju inte att ha flera ;)



natti. och hoppas du hade en bra midsommar!! kram





2008-06-22 @ 00:46:02
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Fanny

Klänningen är underbar!! Min kompis har den och den är skitsnygg på också!

2008-06-22 @ 15:03:42
URL: http://orneberg.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0