Kändisar, kändisar

Sitter och kollar på MTV och deras "All Access". Det handlar om alla kändisar och deras krossade äktenskap. Helt sjukt.
Jag är livrädd för att jag någongång i mitt liv ska behöva gå igenom en skiljsmässa. Usch, vilket helvete det verkar vara. Eller nja, om du är kändis så är det uppenbarligen vardagsmat och du verkar låta dina personliga ssistenter bära på ditt krossade hjärta, laga det snabbt så du kan gå ut tre månader senare och finna en ny make/maka.

Jaja, så länge dom är lyckliga (haha!) =P


Ta Jennifer Lopez som exempel, hon har gift sig tre gånger och skilts sig två gånger....

Giftermål 1 med Ojani Noa...




Giftermål 2 med Chris Judd...



Giftermål 3 med Marc Anthony...



....Man får väl hoppas det sista/nuvarande äktenskapet håller då.
=P



Give me a comment!
Postat av: carrouu

har blekt mitt hår några ggr å silvershampoo men är fortfarande ej nööjd :P funderar även på å färga mitt hår svartt :D haha

2008-06-24 @ 21:02:57
URL: http://dirtycarrouu.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0