Jäkla skit också!!!

Gud va irriterad jag blir!
Hade ju beställt dessa underbara gladiatorsandaler....



...men nu visar det sig att de kommer först den 25 AUGUSTI!!!!!! What the fuck!?!? Jag som ville ha dom nu, till sommaren.
Skit skit skiiiiiit!
Jag kanske överdriver men jag hade verkligen sett fram emot dessa. =(
Sådär jobbigt materialistiska är vi väl alla ibland, eller?

Undra om det finns några liknande någon annan stans? Har ju liknande i svart redan så det var ju därför jag ville ha ett par i brunt. De skulle passa riktigt bra med det mesta. Speciellt ett par jeans shorts, en stor t-shirt och ett bälte hängande på höfterna. Mmmmm...så fint så fint  =)

Nu ska jag kolla varenda skobutik på nätet och se ifall dom kan ha någonting liknande.

Ha de bra!!
LOOOOOVE!!!//Helena =P



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0