Jag är på gränsen till att vara icke-svensk =P

Test som "visar" hur svensk man är. Snodde denna från JENISEN

[¤] Ditt efternamn slutar på ...son, lund, gren, holm
[¤] Du vet någon som har samma förnamn som du
[  ] Du vet någon utanför din släkt som har samma efternamn som dig
[  ] I din familj är ni 2 barn
[¤] Du bor i villa
[¤] Du bor i en tätort (tror jag)
[  ] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla
[¤] Dina föräldrar har gift sig
[  ] Din pappa är yngre än din mamma
[  ] Din familj har en Volvo
[  ] Din pappa heter Lars
[  ] Din mamma heter Anna
[¤] Du har blåa ögon
[¤] Du har tillgång till Internet hemma
[¤] Du har egen mobil
[¤] Du har ett eget rum
[¤] Du har varit i Danmark
[  ] Du har varit i Norge
[¤] Du har varit på Gotland
[¤] Du vet vilken av vänern o vättern som är störst
[¤] Du vet vad värnern o vättern är för något
[  ] Din familj har en husvagn
[  ] Du känner någon som har husvagn
[  ] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar
[  ] Du har ingen släkt som kommer från andra länder
[  ] Du idrottar minst 2 gånger i veckan
[¤] Du har husdjur
[  ] Du får månadspeng
[¤] De flesta i din familj är blåögda
[¤] Du äter McDonald´s (INTE OFTA!!!)
[¤] Du följer en serie på TV
[¤] Du är kär
[  ] Du är född i mars, april, augusti, juni eller december
[  ] Du är blond


ÖVER 17 KRYSS OCH MAN ÄR SVENSK. Jag hade 18 av 34.
Så jag är svensk men inte med råge =P

Ha ha! Jag tror jag har gjort denna förut men skit samma. Kan ju göra den igen ;p

Vi höres om en stund igen!!



Give me a comment!
Postat av: Anna

Hihi...kul att du tycker om min blogg. Har aldrig bloggat förr men jag tycker att det är jättekul. Synd bara att jag inte hinner så mycket eftersom jag jobbar för mycket...haha. Du har också en fin blogg. Roligt test förresten. Får jag fråga hur du hittade min blogg? Det är alltid kul att vet. Och svaret är nej. Ingen elev vet att jag bloggar och det tycker jag är bra. Vill inte bli för offentlig. Men de vet att jag spelar i band och de vet att jag spelar WoW :)

Ha det jättebra och vi hörs!

Anna

2008-06-02 @ 18:04:20
URL: http://prevail.blogg.se/
Postat av: viola

svar: alltså saken är den att jag inte vet någonting(!) haha :D men jag får be någon av mina kompisar som har beställt att kolla mina mail, för jag får att vissa inte fungerade och att vissa har beställt och det kommer typ 10 mail hela tiden!



men tack, ska maila dom om det blir strul! :)

2008-06-02 @ 18:23:48
URL: http://vajola.blogg.se/
Postat av: Gisella

hiihii vilket roligt test, den ska jag göra (;

2008-06-02 @ 19:34:43
URL: http://giizmo.blogg.se/
Postat av: dookie

haha, jag är inte särskilt svensk :p fick bara 15 "poäng".

2008-06-03 @ 10:54:36
URL: http://dookie.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0