DAGENS OUTFIT nr. 1

Idag har jag haft två outfits på mig. Den ena var min folkdräkt från Småland som jag fick av min mormor (som var från Småland) och den andre är den outfit jag sitter i nu som består bland annat av en ganska så kul klänning.
Tänkte visa upp outfit nummer 1 (folkdräkten) för jag tycker den är så himla cool.... 



...Kolla in tönt-leendet på denna och den nästa bilden...



...Haha och så skinnjacka till!
Riktigt coolt =P



....Fina utsmyckningar



...Och välgjorda och handbroderade detaljer



...Vad tycker ni om mitt sko val? Hihi!

Nu ska jag gå igenom bilderna jag tagit idag. sen kommer det upp bilder från midsommar firandet, den andre outfiten och lite annat smått och gott.

Ses alldeles snart! =)


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0