ALLA gör den ju!

Eftersom alla verkar göra den här listan just idag så vill inte jag vara sämre =P
Lite kul sådär, som ett sätt att berätta lite mer om sig själv....typ...

Om mig....

Har du rökt? Ja
Har du snusat? Ja
Har du legat i sängen brevid en tjej? Ja
Har du blivit slagen allvarligt? Nja, tolkningsfråga.
Testat droger? Never!
Hatar du någon? Vissa individer har jag starka skäl att hata. Dock anser jag att "hat" är någonting som kan skada en själv mer än den man hatar. Så jag undviker det helst om man säger så.
Har några av dina vänner svikit dig? Oooo ja, tjejer är som tjejer är. Usch
Vad har du haft för djur? Hundar (två), fåglar (fyra) salamandrar (fem?) och när jag va jätte liten så hade vi katt.
Favvofärg; Lila, grönt, blått, svart, rosa m.m. Har väl ingen riktig favorit sådär.
Har du en bror? Ja, fast jag har två. Johan (4 år äldre än mig) och Mikael (6 år äldre än mig)
Naturlig hårfärg? Ljusbrunt men mer åt detblonda hållet.
Surfa/snowboard? Har testat snowboard och trodde jag skulle bryta varje ben i min kropp. Jag är lite rädd för vatten så surfa har jag inte gjort. Har heller inte fått chansen till det.
Kan du mer än två språk? Ne, engelska och svenska kan ja. Sen har jag läst latin, spanska, tyska och franska men det förstås jag bättre än vad jag talar.
Har du vart med om en olycka? Jo
Har du träffat en kändis? Ja, dock ingen kändis jag beundrar. Boring!
Har du lekt anden i glaset? Jo, men jag lackade varenda gång på den jäkel som alltid flyttade glaset och förstörde det roliga. Shithead!


Kul va? Jaja, ännu en lista att lägga i kategorin "Listor" =P
Såhär seriöst såg det ju aldrig ut när vi spelade anden i glaset...



(Bild; Andrasidan.com)


Give me a comment!
Postat av: ems

Svar: hehe, vad bra jag jag kunde hjälpa till! Ha en fortsatt bra dag! =)

2008-06-21 @ 15:25:09
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Valentine

Tack :-) På Gina tricot, finns i vit också med röda detaljer... =)

Hoppas du hade en fin kväll också!

2008-06-21 @ 16:24:09
URL: http://vantee.blogg.se/
Postat av: Katie

Ja, den har varit riktigt bra½ Jag ska jobba ikväll och det är väl det enda som känns lite jobbigt.Imorgon ska jag äta middag och se på Sex and The city på bio med vänner. Kommer bli skitmysigt! Tack tack!

Vad ska du göra ikväll?

2008-06-21 @ 16:37:47
URL: http://katie.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0