Wieeee onsdag! =D

Kunde ju inte blogga igår, för det första så hade jag en bekant här från Skåne som skulle sova över och för det andra så knallade jag i säng gaaanska så tidigt eftersom jag beövde ta igen lite sömn....eller ganska så mycket sömn om sanningen ska fram. =P

Men nu har jag varit uppe sedan klockan 9 och det känns ganska så okej, ska dra till jobb klockan 12:45 så jag har några timmar på att göra verkligen ingenting på.
Usch va jag låter bitter men jag lovar, det blir bättre för SOLEN ÄR NÄMNLIGEN TILLBAKA =D
Älskade sol och jag som har tjatat som en galning.
Tog min kamera med mig ut för att ha bevis på att det fina vädret....


Spontan bilder på solen...



...Utestolen träffades av solens strålar



...taket på terassen bländar



....och klängerväxten njuter av vädret


Åter kommer strax igen med lite fler bilder jag tog på morgonen.
Nu ska jag dricka lite till kaffe.
Ses innan jag drar på jobb =)





Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0