Visst är det underbart?

Det är snuskigt varmt ute. Men idag tänker jag inte klaga. Har kommit på att om bara några månader är hösten här så jag tänker verkligen njuta av denna hetta.
Underbart vackra kvällar spenderas på uteplatsen med en cigg i ena handen och ett glas vitt vin i den andra och livet kan inte bli bättre.



...Blommorna blommar för fullt



...Solen lyser starkt, vinden ligger stilla, grönskan finns överallt, vattnet är varmt och himlen är blå



...Och denna bloggs ägarinna fotograferar sin egen skugga


Nu ska jag och min mor gå ut på en promenad och njuta av solen innan den bestämmer sig för att vandra till andra sidan av jordklotet.

Ses lite senare
Kramar =)

Give me a comment!
Postat av: Sophie

svar på kommentar:



ååhh tack :) det värmer verkligen när du säger sånt :) fortsätt gärna läsa min blogg och ha en fortsatt trevlig dag :)

2008-07-04 @ 20:12:50
URL: http://soophiees.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja jag köpte typ ett sånt paket med flera program för typ 5000 =) Liite billigare iaf. Vet ej vad det kostar för bara photoshop=P Lycka till!

2008-07-04 @ 20:40:59
URL: http://emsaans.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0