Vill dit igen

Vill inte vara här. En väldigt stark känsla kom över mig nyss, den sa att jag borde ta mitt pick och pack och ge mig av mot Dalarna, på cykel, via tåg, buss eller till fots spelar ingen roll. Jag vill dit igen.
Men det kan jag inte. Måste ju trots allt jobba och känna lite, som min kompis säger, "kulor".
Men om knappt tre veckor så får jag se mitt älskade sommar tillhåll igen. Nästa helg kommer jag dessutom åka upp dit för då är det stor fest med 17 personer inbjudna, många kommer behöva sova kvar. Älskar när husen kryllar av folk. Visst tröttnar man på att alltid folk ska prata med en men samtidigt brukar jag sakna dem när de åker och känna samma dunkla känsla som jag känner angående sommaren; "Varför tog jag inte tillvara på tiden?"


"Varför tog jag inte tillvara på tiden?"...



...Bild tagen den 6 juni.
Det är natt och blommorna blomstrar. De blommor som nu är borta.


Nu ska jag ta mig till sängen och sova. Tanken är att jag ska gå upp klockan 8 imorgon.
Får se hur det går helt enkelt.

Sov så gott!!

Give me a comment!
Postat av: Amanda

Okej, men jag har vart inne där, prövade alla men alaa förutom 1 var man tvungen att vara 18 på ! :)<3

2008-07-08 @ 03:01:26
URL: http://amandaharaldsson.blogg.se/
Postat av: sandra

har oxå dom skorna på min header =D



ha de bra =)

2008-07-08 @ 07:30:56
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: Julia

åh tack så mkt, glad jag blir =)



ha en fin dag!

2008-07-08 @ 09:49:19
URL: http://mique.blogg.se/
Postat av: karolina

okej, jo jag har med en jag fick av brosans tjej, splitteny aldrig använd. dem tyckte jag var lite fin i kanten att prata sex & porr :D haha...

2008-07-08 @ 10:42:34

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0