Vilken häst =)

Nu har jag varit på loppisen och auktionen. Gick dit lite senare så det mesta var över när jag väl var framme. Men gud vilka goda chokladkakor jag fann. Bad om receptet och köpte några stycken med mig hem. Min pappa håller på att äta upp allihopa as we speak.

La ju tidigare in en bild på en otroligt söt häst. Hon var väldigt människovänlig och älskade uppmärksamheten som jag och min kamera gav henne. En mästarinna på att posa kan man säga =)




Tog lite roliga bilder också...



...Ser ut som om den har en snusprilla inne =P



...Puss på pinnen



..."Jag vill till mina kompisar!!"


Underbart söt va den iallafall. Strax ska jag ta mig en promenad och utforska hela byn. Kom på det idag att jag tror inte jag har varit överallt i byn. Tar med mig pudeln och ger mig ut.
Vi hörs lite senare igen förutsatt att jag inte går vilse =P


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0