Ulfshyttans Herrgård

Har varit och firat min mor och fars 36:te bröllopsdag. Besökte Ulfshyttans Herrgård som vi brukar åka till då vi vill fira någonting =)
Dom har super god mat och är kända som en av Sveriges bästa "väghotell/vägkrog". Maaasssa kändisar har varit där, bland annat Carola och Selma Lagerlöf.
Nu är jag hemma igen, tanken är väl att jag ska sätta mig ute i solen med en cola och lyssna på lite musik. Bara njuta, jag är ju på semester trots allt =D
Sen får man se vad som händer. Skönt att bara ta det lugnt, lämna allt som måste göras i Örebro och bara stänga av hjärnan från stund till stund.

Detta är livet =)


Lite bilder från idag...



...Herrgårdens blommor



...Utsikt från tornet



...Utsikt från terassen där vi satt och åt



...Uppe i tornet fanns en flicka...



...Hon fanns inte där förra gången jag besökte herrgården


Nu ska jag kila.
Ses om en stund igen men först....



...Den obligatoriska ego-bilden =P
Med det typiska sammanbitna leendet eller vad man ska kalla det för.
Haha!



Give me a comment!
Postat av: camilla

aa hoppas det blir en av mina favvo t-shirt. det fanns också en med sånt tryck

2008-07-03 @ 20:17:50
URL: http://sofly.blogg.se/
Postat av: thea

Vackra bilder :)

2008-07-03 @ 21:20:38
URL: http://theastankar.blogspot.com/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0