Typisk Tisdag

Idag är det tisdag och eftersom jag är ledig på fredag så betyder det att när den här dagen är gjord så har jag jobbat halva veckan =) Känns bra!
Idag kommer en kompis till Örebro. Han är på genomresa så han kommer sova här och åka imorgon då jag drar till jobbet. Så bloggningen kommer nog avstanna en del idag, kommer nog inte kunna blogga direkt när jag jommer hem men jag kommer verkligen försöka blogga innan jag går och lägger mig.

För övrigt så somnade jag klockan halv fyra i natt och gick upp halv tio vilket jag anser var riiiktigt duktigt =D Visst, jag har inte fått sova så mycket men jag överlever. Tar igen det till helgen sen.
Appråpå helgen så ska jag till Nora (utanför Örebro) på fredag. Jocke är därifrån så vi ska åka dit och grilla med hans familj. Ska bli kul, hans familj består av mycket angenäma människor =)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning, pappa och jag ska övningsköra lite innan jag börjar jobba och eftersom jag inte hunnit fota någonting (snyft) den senaste dagarna så slänger jag in några av mina favorit bilder istället idag =)
Kommer nya bilder senare i veckan och till helgen =)


Some of my favorit summer pics...



...Min älskade pudelflicka Sotis



....Soluppgång i juni



...Då det var som mörkast på natten i juni



...Sotis har fångat en boll



....Tycker om den här bilden på kaffekoppen



....Solen är påväg ner bakom sjön och skogarna



...Close-up på blomma



...Lugnt och stilla


Så slänger jag in två bilder på mig...



....Kanske inte mina favoriter...



....men dom duger gott och väl


Nu väntar duschen på mig.
Ses senare!
Puss!!




Give me a comment!
Postat av: Vanessa

det var mycket härligt att höra!

Din blogg känns mkt skön och sommrig :D

2008-07-09 @ 10:29:01
URL: http://vanessass.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0