Ben & Jerry ice cream forever!

Kom hem ca halv tio och lovade ju att jag skulle blogga igen. Så blev det inte. Hade mycket frågor som jag behövde få besvarade så jag har pratat i telefon med folk som kan ge mig lite svar, tuggat ner mina naglat av funderingar och sedan kommit fram till nå vettigt. Faktiskt. Nu vet jag vad jag ska göra och nu vet jag hur jag ska göra det.
Vet att jag är lite luddig men kan tyvärr inte berätta mer, vissa individer som det angår läser nämnligen min blogg.

Tog upp resten av min Ben & Jerry glass från frysen så den ska jag sätta i mig, sedan återvänder jag hit med ett till inlägg om seriösa grejer.
Är jag tråkig kanske? Men är det inte bra att man ibland frågesätter sig själv? Nästa inlägg kommer visserligen säga mer om mig än om det som jag frågesätter.

Ses om en stund =)....



...när jag är färdig med Ben......och självklart Jerry ;P



Give me a comment!
Postat av: Anonym

ser gott ut :P!

2008-07-16 @ 01:30:58
Postat av: johanna

den verkar så good! (har aldrig ätit den för den e så dyr)

2008-07-19 @ 12:37:17
URL: http://kaylie.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0