Torsdag

Som varje vecka så kommer den här eviga torsdagen och påminner en om att i morgon börjar helgen...typ. I alla fall på kvällen.
Denna vecka påminner torsdagen mig om att jag bara är ledig nu i helgen och att jag sedan börjar jobba igen nästa vecka.
Usch, vill helst vara ledig resten av mitt liv känner jag.
Men det är bara att bita ihop och gilla läget =P

Om typ två timmar ska vi dra iväg till en herrgård i närheten. Vi tar båten dit och där ska vi fira mammas och pappas bröllopsdag, som visserligen var igår men efetrsom båda var så upptagna då så beslutades det att vi skulle fira den idag. 36 år har dom varit gifta, inte så illa va? Inte heller så vanligt i dagens samhälle. Vet ni vad det roliga är? Dom älskar fortfarande varandra, dom intresserar sig fortfarandeför varandra, dom lyssnar fortfarande på varandra och dom är fortfarande kära i varandra.
Undra om man själv träffar någon som man kan spendera hela sitt liv med? Va deppig jag blev nu. Haha!
Mr Drömprins finns säkert därute även för mig =P

Nu ska jag och mamma ut och köra bil. Älskar att köra bil, speciellt här uppe. =)
Vi höres senare!




...Jag i bilen igår påväg upp till Dalarna



...Jag töntade mig i bilen igår påväg upp till Dalarna



...Bart kartongkort som jag såg på marken när vi stannade i Fagersta för en kaffe.
Tyckte den låg där så idyliskt =P



...Såhär fint är det i Dalarna idag.

Nu måste jag dra! =)



Give me a comment!
Postat av: adinela

sv: tacktack :) den ćr fršn en affćr i bosnien :b eheh

kram :)

2008-07-03 @ 17:17:54
URL: http://adinelacejvan.blogg.se/
Postat av: Sverla

Du var otroligt duktig på att fotografera tycker jag. Du har ingen hemsida, förutom din blogg då, där du lägger upp fler bilder?

2008-07-03 @ 21:22:34
URL: http://sverla.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0