TILLBAKA!!!!

Jag har härmed inte bloggat på två och ½ dag. Känns riktigt märkligt faktiskt. Jag är så van vid att blogga så så under vissa tillfällen under de två senaste dagarna så har det känts som om någonting har fattats. Skum känsla.
Anledningen till denna blogg-torka är så simpel som tidsbrist. I torsdags kväll var jag tvungen att packa och få ordning på huset, åkte ju till Dalarna på fredagen, på fredagen började jag klockan  8:30 och slutade kl 17. Tåget till Dalarna gick kl 17:47 och när jag kom fram så ville jag bara umgås med min familj.



...jag i fönstret på tåget

Gårdagen var stressig eftersom vi skulle ha fest med massor med folk. Helt sjukt kul det va alltså! Visst, majoriteten var inte i min ålder men dom där jävlarna vet verkligen hur man festar. Brorsan och jag fick bära en individ hem =P
Otroligt lyckad fest!!!

Idag bara jag slappar, det är 30 grader i skuggan och jag badar non-stop. Så skönt i vattnet så jag skulle kunna ligga kvar där hela dagen.
Blommorna blommar som galningar och det känns som en sommar från då man var liten, då allt bara var kravlöst och man bara gjorde vad man själv ville.
Det var tider det. =)

Nu tänkte jag kasta mig ner i det blå igen och sedan kanske sola lite innan solen börjar vandra neråt på himlen och då det blir skit varmt verkligen.



...blommor i rad



Jag återvänder hit om nån timme eller två.
Njut av vädret så länge gott folk =)
Kramar!!!!



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0