Tävling hos Fredrik =)

Halloj!

Nu har jag deltagit i två tävlingar. Denna tävling var ett självklart val eftersom jag har ny frisyr och behöver nya produkter till den =)
Tävlingen hålls av Frisören Fredrik och handlar om att du kan vinna produkter från Goldwell.
Kul va?



(Klicka på bilden för att komma till tävlingen)



Snart kommer det där seriösa inlägget som jag tidigare nämnde. Nu ska jag käka och sedan återvänder jag hit.
Ha de bra så länge och glöm inte tävlingen =D

Give me a comment!
Postat av: n a t a l i e

chunkey monkey är sbvingod, så den borde du prova :) bananglass med choklad och valnötter, mums :P annars är ju phish fhood väldigt god om du inte har ätit den, bara en massa choklad :)

2008-07-14 @ 22:49:36
URL: http://strawberrylime.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0