Sunny days, lovely nights

Har varit en underbar fin dag idag. Varmt som bara den kan jag säga. Vet inte hur det varit över resten av Svea Rike, hört lite olika.

Har ni haft fint väder?

Hann färdigt med mitt rum men inte med någonting mer. Har dock tagit tag i det ikväll så jag har varit riiiktigt duktig idag =D
Haha!
Sitter nu och kollar på Morden i Midsummer med min mamma. Vi har myskväll med vitt vin, glass och ostbricka. Mums! =)
Hur gammal man än blir så finns det få saker som vetyder mer än en mor-och-dotter-kväll.
Trevligt att få prata om glada saker, sorgna saker, viktiga saker, världsliga saker och allmänt skitsnack.

Nu ska jag försöka hänga med i serien och lägga undan datorn.
Kollar in igen då Morden i Midsummer är slut.
Ha de så länge! =)




....are´nt I lovely?




Give me a comment!
Postat av: Anonym

Yes you are ;)

2008-07-01 @ 22:39:36
Postat av: lisen

jo jag håller med, det var inte lika bra som det brukar vara. förra veckan var det toppenbra ju. superfin & mysig outfit förresten :)

2008-07-02 @ 10:17:52
URL: http://liisenlundgren.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0