Suck suck suck

Försov mig i dag. Måste börja gå och lägga mig i tid på kvällarna. Kan inte fortsätta somna klockan 6 på morgonen (eller klockan halv sju som det blev´i morse) och försöka ta mig upp klockan 10. Det funkar inte i längden. Så idag vaknade jag klockan 13. Har ätit frukost och vaknat till så nu sitter jag och kollar på Oprah och ska strax plocka ordning på migg rum. Min mor anländer omkring klockan halv fyra så jag har inte så mycket tid på mig. Hoppas jag hinner. Huvudsaken är att rummet är rent och att jag är färdig gjord så vi kan dra ut till Lamplagret och hämta upp en lampa som vi beställt. Det är en vägglampa med Nalle Puh tema =) Ska vara i gästrummet i huset i Dalarna.

Jaja, dags att lyfta på arslet och gå och bädda sängen men först ska jag lägga in bilderna på Gårdagens Outfit som jag skulle ha gjort igår.
Få se om det blir någon Dagens Outfit idag. Beror på om jag hinner.

Återvänder om några minuter =)




....Har ingen aning om varför jag lägger upp denna bilden men jag fastade vid den då jag kollade igenom mina bilder.
Så det är någonting speciellt med den.
Kan bara inte sätta fingret på vad.




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0