Spaning

Hallå!
Dåligt med uppdateringar det blivit denna vecka, det kommer bli bättre. Med mer bilder och så. Just nu har jag bara så fullt upp med jobb och allt.
Har ni haft lika fint väder som jag? Helt galet varmt och soligt. Underbar kväll det blev dessutom.

Kvällen spenderade jag på stan med några jobbkompisar. Det var ju RIX fm festivalen så vi åkte karuseller and ashit. Skiiiiit kul säger jag bara =) Ville åka igen och igen. Sen käkade vi pizza innan det va dags för mig att släpa mig hemåt.

Ikväll har jag också spanat på internet över hur man kan göra sig av med tvestjärtar men alla förslagen lät inteså himla effektiva. Men jag ska försöka iallafall. En sak som jag ska göra innan jag går och lägger mig är att städa nedervåningen. Bara dammsuga, uppenbarligen så gillar dom inte sånt. Man måste ju testa sina alternativ eller hur =P

Så med dessa ord så säger jag god natt!
Nu väntar dammsugan på mig =)
Hoppas ni får sova gott!!


Jag hoppas att det är lika fint väder på fredag....



....då jag åter åker upp till skogarna i Dalarna =)



Give me a comment!
Postat av: Boel

Tvestjärtar,låter inget vidare o ser äckliga ut.

Klart det blir fint väder, har beställt fint väder under min semester. Än så länge funkar beställningen,vi får väl se om det håller i ytterligare 3½ vecka...

2008-07-24 @ 01:28:52
URL: http://lavender.blogg.se/
Postat av: ☆ stina☆

sv: ja hancock va helt klart värd att se:)

2008-07-24 @ 08:00:37
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: patricia

oj vad fint med all natur du har i bloggdesignen! så orginellt !

2008-07-24 @ 09:03:31
URL: http://pattypoopi.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0