Soligt men segt

Förstår inte varför jag känner mig så seg. Visst är det vamrt å så men inte SÅ varmt så jag borde känna mig seg. Fattar ingenting. Känns som om jag ska explodera.
Ska nog ta ett bad i sjön och lägga mig ute i solen med en bok.

Har dessutom massor med saker som jag vill fixa med på bloggen. Vill göra om kategorierna, ta bort några och lägga till några fler. Dela upp mina bilder i olika kategorier så det är lättare att kolla in de olika bilderna efter olika motiv och/eller humör.
Sen vill jag ändra designen och fixa i photoshop så min blogg kan bli riktigt stilig. Photoshop, illustrator m.m. kommer brorsan ta med sig när han kommer till Sverige i näst vecka. Så DÅ kommer här ske förändringar. Man kommer kunna välja kategorier via bilder m.m.
Ska bli såååå kul! =)

Jaja, nu ska jag ta min bok
och gå ut och läsa. Hm, har försökt hitta mina glasögon. Solen har gjort mina ögon en aning överansträngda. Får se vart jag kan ha lagt dem.




....en bra bok



...och en intressant bild =P
Min pupill med kameran som reflekteras.
Coolt motiv tycker jag. Synd bara att jag inte har photoshop utan bara har skit programmen. Annars hade jag kunnat skära till den bättre =D

Ses sen igen!! =)



Give me a comment!
Postat av: Max

SV: ahh hon är riktigt söt egentligen, håll ögonen öppna för kommande sessions och annat skoj i bloggen.

2008-07-29 @ 17:18:40
URL: http://lightroom.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Vad tycker du om boken?

2008-07-29 @ 17:42:45
URL: http://peffling.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0