Skön måndag!

Måndag och vet ni vad? Jag ska inte på jobb!! En veckas semester kommer kännas skönt, idag trasskar alla mina jobbkompisar till jobbet, hatandes vad de just nu kommer tvinga sig själva göra och jag ligger ute i solen och kommer sen gå ner och ta ett dopp i det underbara vattnet. MMmmm...kan livet bli bättre?

En sak är riktigt skumt, tre helger i rad har det varit ett hemskt åskväder. Första helgen så pajade allas datorer, telefoner och tv:s, förra helgen så brann vår telefon upp och vi hade ingen ström och denna helgen var det två stycken som blev innebrända i grannbyn. Man vet inte vilka dom är eftersom liken var så sargade. Hemskt.
Så nu ska jag härmed införskaffa pulversläckare och kolsyresläckare, två brandfiltar, en åskledare och ett antal brandvarnare. Jag tänker inte låta mitt hus bli skadat av nå åsknedslag.

Snart ska vi ge oss av för att inhandla massa tyger, min mor har nämnligen beslutat att överkastet till gästrummet ska vara handgjort av en väldigt duktig sömmerska, så nu ska jag, mamma och sömmerskan ge oss av till Rosa huset (kunde man hitta ett mer homo-erotiskt namn?) och ragga tyger.
Sen har jag tvingat min pappa att vi ska dra till Frostbrunnsdalen. Ett orört område med vackra bäckar och mini vattenfall. Uppenbarligen är det en lång väg att gå eftersom man inte får åka där med bil. Men tro fan att jag tänker ha med mig kameran =P

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning.
Vi höres när jag återvänt från....hm...Rosa huset.


Appråpå rosa....






See you later!!! =D
Kramar!





Give me a comment!
Postat av: Malin

Oh, nej glömda laddare är verkligen inte roligt. Och när man inte har kameran med sig så ser man bara en massa perfekta motiv överallt... :/



Ha det bra!

2008-07-28 @ 13:38:46
URL: http://soveryordinary.blogg.se/
Postat av: Madde [Bloggdesign & Lyx]

Tackar för kommentaren! Vilka vackra bilder! Har du tagit dom själv? Kram

2008-07-28 @ 14:02:11
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: Stephanie

gud vad härligt med lite semester!! Speciellt nu när det är så varmt.

2008-07-28 @ 16:40:16
URL: http://peffling.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0