Skitdag

Jag sitter ensam, vilket inte är så hemskt i sig, det är mer det faktum att jag saknar min familj och skulle hellre vilja vara uppe i Dalarna med dem. Men jag måste jobba dessvärre =(
Min bror har varit här och hämtat massa grejer, blev så avundsjuk då han drog sin väg för att köra två timmar till Dalarna.

Har inte blivit så mycket bloggande av idag trots att jag varit ledig men så blir det ibland.
Idag har för övrigt varit en riiiiktigt tråkig dag, vädermässigt alltså. Varit mulet och sedan, lagom till solen kom fram, så började det regna. Urk!
En riktig innesittar dag med andra ord. Haft både chips, cola och godis nära till hands och självklart Ben & Jerry´s underbara glass =D

Dagens väder....



Var inte underhållande....



Så jag satt inne med mina tjejer och....



...kände mig lika nere som Edie....



...önskade jag kunde få känna mig så kär som Gabby....



...och upptäckte stavfel i Susans undertexter.


Nu ska jag glo på en film och sedan nanna.
Igår sa jag att jag skulle skicka ett inlägg innan jag drog till krogen. Tyvärr han jag inte detta. Var tvungen att duscha, sminka mig, klä mig och allt annat man måste göra innan man ska dra till krogen på bara 20 MINUTER!! Så jag hann inte skriva något inlägg, dock hann jag med bussen =P
Tro det eller ej.

Ikväll kommer jag in med ett till inlägg innan jag hoppar i säng. Ska försöka hinna med en promenad imorgon och fota lite snygga bilder. Var ett tag sen känns det som. Men så är det när tiden inte räcker till eller då den tid man har går åt till självömkan eller att lösa andras problem.

See ya later!!! =)





Give me a comment!
Postat av: jane

Haha, härligt att du såg stavfelet:)

Jag älskar dhw! Hoppas du får en trevlig kväll ändå!

2008-07-13 @ 22:16:03
URL: http://janekekki.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack! :) Detsamma, vad ska du hitta på ikväll? Kram!!



Här är länken till en grej jag säljer:



http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68446974



sen kan du bara kolla på "säljarens övriga auktioner" så hittar du resten jag säljer :) eller det är mamma som också säljer, men kika in där om du vill =) ha det bra

2008-07-13 @ 23:13:14
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Emelie

Yey Desperate Housewives!

2008-07-17 @ 08:43:48
URL: http://carlssonemelie.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0