Serial Killer Helena

Idag är ännu en dräpar dag. Har dödat myror som en galning men när jag fyller igen ett hål med diskmedle så kommer dom upp någonannanstans. Så nu är hela terassen full med diskmedel =P





Benämningen för en seriemördare är så som följande:

"A serial killer is a person who murders three or more people with a "cooling off" period between each murder and whose motivation for killing is largely based on psychological gratification."

(Källa;
wikipedia)

Okej, jag har en "cooling off" period mellan mitt dödande av myror och jag har garanterat dödat fler än tre myror.
Däremot anser jag mig vara ganska normal psykiskt sett.
Men man vet ju aldrig =P



...Usch, dom bara kryper upp ur varenda hål dom kan hitta.



...flyr från diskmedlet


Satt igår och kollade på en film om Ted Bundy, han som under fyra år på 70-talet mördade massa college och univeristets tjejer.
Otäck jävel.
Han gjorde det ju så öppet ändå. Han kunde gå framtill en tjej mitt bland folk och dra nån lögn för att få henne att följa med. Han tog enorma risker och som tjej så tar man förgivet att alla psykon håller till i mörka gränder eller ialalfall agerar med mörkret på sin sida. Sådan var inte Ted Bundy. Jag intresserar mig för dom har extremt intelligenta mördarna, deras hjärnor kommer förevigt vara ett mysterium för psykiatrin. Som till exempel termen psykopat, en psykopat är ingen diagnos du kan komma fram till vid test eller vid en psykiatrisk validering. Steriotypen för en psykopat är en otroligt intelligent individ med skyhög IQ, charmig, artig, utbildad och vinner ofta över sina offer genom att dom framstår som bra människor som aldrig skulle kunna göra någon illa.
En individ som sitter på svenska fängelse och som har fått "diagnosen" psykopat är Tony Olsson (en av Malexander mördarna)
Charmig, trevlig och influerande.

Man ska inte behöva gå genom livet som rädd men en sak ska man komma ihåg och det är att man aldrig vet vad folk är kapabla att göra.


By the way....



...Hittade ett av deras bon.
Nu jävlar är det krig.


Nu har jag "coolat off" så nu ska jag gå och döda lite fler myror
Ses om ett tag igen!



Give me a comment!
Postat av: Evelina

svar: Det är inte jag som "äger" bloggen som säljer sakerna! Utan vem som helst kan sälja sina grejor här, fungerar som en annonssajt. Så jag har ingen aning om varför hon ska sälja sin stövlar.. Om du vill komma i kontakt med säljaren får du maila henne, mailadressen står i slutet av varje inlägg!

H1 en bra dag!

2008-07-14 @ 14:58:35
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: J M

hahahahah ;) kul blogg!

2008-07-14 @ 16:30:22
URL: http://handsaway.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0