Seeeeeent!

Här kommer en sen första uppdateringen för dagen. Har haft så mycket att göra idag så bloggen har liksom inte riktigt hunnits med. Men jag kommer försöka hinna uppdatera några gånger ikväll =)
Min mosters man är foto-tokig och har en maaaassa jäkla utrustning till sin systemkamera. Han skämmer verkligen bort den där kameran. det kan inte vara nyttigt för den, han borde ge några grejer till mig tycker jag =P
Han köpte nyliken ett objektiv för 11 000:- och det är ju bara sååååå coolt!! Man kan ta riktigt snygga bilder på långt håll och den ställer om sig skitsnabbt. Jag vara så avundsjuk. Så nu håller jag på att försöka övertala min far att ge mig en sådan i födelsedagspresent och som alltid så säger han "Vi får se"

?

Vad är det med föräldrar? Oavsett hus gamla barnen blir så säger de alltid "Vi får se" när en önskan om julklapp eller födelsedagspresent kommer upp.
Jaja, får väl fortsätta tjata som en elvaåring helt enkelt =P

Dagens fotografier förestället ett litet körsbärsträd, placerat mitt ute i no-where....och en pudel. 
Hon sitter under trädet en hel del eftersom hon då kan se vad som händer åt alla hållen. Den perfekta utsiktsposten för en nyfiken pudel helt enkelt =) 



...mogna körsbär.
Hopp i mun!



...vackra och goda



....hänger som i en klase med tre...eh, två i samma knippe.
Vart tog det sista körsbäret vägen?



...ensamt träd ute på ängen



....med vakthunden Sotis som grävt sin plats under trädets grenar



...körsbär och pudel



...pudel och körsbär



...Vem kommer gående?


Nu ska jag, och min pudel, gå ner och ta oss ett dopp i vattnet. Sen vanckas väl middags kulle jag tro men jag återkommer strax efter denna.

Hoppas ni har haft en jätte härlig dag såhär långt och att kvällen blir någonting att minnas =)
Det kommer den i alla fall bli för mig!
Kramar




Give me a comment!
Postat av: Mos

2008-07-30 @ 18:11:30
URL: http://vitperla.blogg.se/
Postat av: Mos

Detsamma!

2008-07-30 @ 18:12:10
URL: http://vitperla.blogg.se/
Postat av: Emil

Tack så mycket för kommentaren. Men vad tycker du om den senaste bilden då? På Olga. Hon är väl så nära perfekt som man kan bli?

2008-07-31 @ 00:32:34
URL: http://iwoulddieforlidman.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0