Samma typ av Tisdag

Tisdag igen. Känns skönt fakttiskt. Förra tisdagen jobbade jag så då sög det men denna tisdag är jag fortfarande ledig. Dock kommer jag jobba nästa tisdag men det bryr jag mig inte om att fundera vidare på just nu =)

Har märkt i diverse bloggar att solen lyser med sin frånvaro i vissa delar av landet. Här kan jag säga att solen lyser som en galning, det är varmt ute och jag har planerat in ett bad strax. Skönt som tusan =D

För att återigen byta samtalsämne
så tänkte jag bara i förbifarten nämna att jag kollade in mina magmuskler i spegeln i morse och kom fram till att de var icke existerande. I höstas var dom där och jag var sååå stolt, nu är dom helt försvunna. Vad hände?? Saknar dom jätte mycket måste jag säga =( Så vad som också står på schemat i dag är sitt-ups och ben-lyft. Femhundra av varje ska vara gjorda innan kl 24 ikväll. Och därmed basta!!! =P
Shit va mycket som jag ska göra idag...eller?


Nattliga bilder på vackert lila orkideer....



....blixten tog verkligen fram den lila färgen



...pretty


Dagens fullständiga schema:

¤ Handla brandsläckare, brandfiltar m.m.
¤ Besöka Frostbrunnsdalen med D60
¤ 500 ben-lyst och 500 sitt-ups
¤
Tyska släktingar anländer

That´s about it.
Inte så mycket.
Nu ska jag käka lite lunch, hoppa in i duschen och åka till stan =)
Höres senare!
Puss!!


Give me a comment!
Postat av: Stephanie

Jag känner igen dilemmat med magmusklerna. Typiskt. Men man får väl kombinera sin träning så dyker de nog upp snart igen!

2008-07-29 @ 13:16:27
URL: http://peffling.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Sv: Ja eller hur? Hennes blogg är himla rolig ibland. Hon städar ju jämt! He he.

2008-07-29 @ 14:15:46
URL: http://peffling.blogg.se/
Postat av: akkiiz.blogg.se

HAH tack.. :D Men det var hästen som var nyfiken.. HAHA

2008-07-29 @ 14:28:36
URL: http://akkiiz.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0