Så va man tillbaka! =D

Har haft en skitkul dag =) Vi åkte över till några vänner, käkade middag, drack vin, snackade skit, kunde sitta ute tack vare värmeslingorna i taket och sedan drog på teater en aning onyktra. Eller nja, min pappa skulle köra så han var självklart alkoholfri hela kvällen. Men vi andra drack för hans del =P
Hur som helst, kul har vi haft. Alltid roligt när man träffar folk med erfarenhet, som vill diskutera och där det inte finns ett uns av bitterhet i dom. Hel sköna människor helt enkelt =)
Jag kommer lägga upp lite bilder imorgon, nu tänkte jag umgås med mina föräldrar och sedan soooova.

Förresten, jag har så mycket att säga här på bloggen men jag vet inte hur. Ni vet hur det kan vara, ibland kan man inte sätta ord på det. Men det är mycket tankar som går runt, runt, tar en fika och sedan fortsätter gå runt, runt i skallen på mig.
Frustrerande och jag vill ha ner det på "papper", NU!!!


Jaja, slänger in dessa bilder på mig som jag tog i badrummet hos våra vänner. Vet inte varför jag hade kameran med min in på toa (jag lova, den är fortfarande fräsch) men jag tänker tillsvidare skylla på vinet....



....playing with my camera



...I have no clue what I´m doing here


Förresten, vet ni vad jag möttes av då jag kom hem?
Självklart inte. Dum fråga.
Jag möttes av att min pudel hade diarreat ner en matta. Så det va bara för mig att torka. Lagom tills jag fått bort allt, disinfekterat matten, vädrat m.m. så passade pudeln Sotis på att spy vid ytterdörren.
Fick göra samma procedur igen. Inge kul men uppenbarligen så mår hon inte bra. Vi ska se efetr dom närmaste dagarna och se ifall det bara är tillfällit. Annars blir det till att åka till veterinären.
Sotis kommer iiiiinte gilla Fröken Veterinär.

En sak till innan jag klickar iväg detta inlägg, jag kan inte kommentera någons blogg. Kunde det tidigare idag. Jag hoppas det funkar till imorgon. Suger verkligen. Men jag har gjort så att jag har sprat URL-adressen till de bloggar som jag hade planerat kommentera så jag kommer göra det så fort det funkar igen.
Tänkte bara ifall någon undrar varför jag inte svarat eller dylikt.
Det kommer!

Nu ska jag prata lite med mor och far och sedan sussa.
Vi höres imorgon som vanligt!
Ha de bäst!!! =)

Puuuuuss!!!


Give me a comment!
Postat av: J

Söt :)

2008-07-20 @ 17:39:13

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0