Så här sent är jag uppe =P

Okej, jag har varit vaken i några timmar men inte gjort nå vettigt utöver käkat frukost och kollat på massa Desperate Housewives =) Somnade typ klockan 7 i morse, det kallas för att sitta uppe länge de. Haha.
Så jag behövde nog sova några timmar.

En sak som jag märkte kl halv sex i morse var att det åter börjat regna =( Igår var det ett helt underbat väder, idag är det fuktigt och regnigt och kommer säkert börja åska snart vilket suger eftersom jag ska iväg med Jocke till hans familj och grilla. This really sucks!!


Igår....



...satt jag ute i solen



...och njöt av en kall coca cola



...och en till



...och såg äpplena växa


Fick även hem ett paket igår som jag ska visa om en stund =)
Jag kan säga sähär; JAG ÄR ÖVERLYCKLIG =D

Ses snart!


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0