Rosa möter svart

Tycker om då olika färger möter varandra och två färger som hänger kvar från den tiden då jag var så kallad "alternativ" är ju rosa och svart. Rosa hade jag sällan på kläder dock på smink och annat. Svarta var alltid mina kläder =)
Det är väl därför jag diggade denna blomma....

Rosa möter Svart....



Svart möter rosa....



.....Väldigt intensivt.


Äh, nu ska jag lyfta mitt arsle från stolen och gå och fotografera ett föl.
Lägger upp bilderna efteråt såklart. =)



Hörs om en stund igen!



Give me a comment!
Postat av: Linda

sv: Jag hade inte klippt det på ett halvår men samma här längtar tills jag ska göra det igen man känner sig så fräsch =)

2008-07-04 @ 14:24:33
URL: http://enlinda.webblogg.se/
Postat av: misslyyckad '

haha a det äre, & ja var verkligen i behov av nåra hade ba 2 :p : D

2008-07-04 @ 15:44:56
URL: http://misslyyckaad.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0