Regnet det bara faller ner...mer och mer...

Usch, det regnar idag. Visst, det har varit skit varmt de senaste dagarna så lite regn är väl bara bra. Synd bara att det ska regna just en dag som denna. Egentligen så skulle jag ha spenderat en regnig dag inomhus, fixandes med bloggen men denna dag ska jag iväg på loppis. Dom andra har redan dragit så snart ska jag ta mitt paraply och dra iväg.
Jag kommer gå dit, inte speciellt långt och det är helt okej efetrsom jag kommer ha skydd från paraplyt.
Men återigen, synd är det =/

Drömde i natt att jag hamnade hos kronofogden. Eftersom jag är en sådan som till viss del tror att drömmar kan berätta om framtiden så var denna dröm en aning obekväm som ni kanske kan förstå. Men det är lugnt, jag är inte ens i närheten av att hamna hos kronofogden =P


Såhär vckert och soligt var det igår omkring klockan 20...



Såhär ser det typ ut idag....




Jaja, dags att gå och göra sig i ordning.
Lägger in lite bilder senare igen...såklart =)
Ha´re bra så länge!




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0