Ombyggnation

Nu har jag åter tröttnat på min design. Jag vill ha Photoshop nu som brorsan ska ta med nästa vecka. DÅ kommer det ske förändringar här på bloggen. Nytt utseende och massa nya funktioner. Coolt som satan.
Bland annat så ska headern....



....får ett nytt utseende, det ska in bilder och text.
Måste bara hålla igen lite så den inte blir för överdriven

Sen ska de båda menyerna på vardera sida göras om.....



...meny raden till höger består just nu av massa reklam. Denna ska flyttas på nå smart vis och bilder där jag länkar till olika kategorier ska in.
Hoppas bara platsen räcker till.

Menyraden till vänster....



...ska få ny text, struktur och reklamen ska flyttas bort från själva menyn så att säga.
Allt ska hamna jämnt och inte i ett virr varv som det är nu.

Sen ska kategorierna göras om helt....



...vissa kategorier får vara kvar, andra ska bort och inläggen ska flyttas runt till kategorier som passa inläggen bättre.
Just nu är det väldigt svårt att hitta intressanta inlägg eftersom de hamnar i dåliga kategorier.

En sak som ska läggas till är lite länkar....




...något jag funderat på länge men aldrig genomfört.


Ser fram emot lite förändringar på bloggen =)
Göra den fräschare, mer lätt-navigerad och med bättre innehåll.
Så kul!!! =D

Nu ska jag käka middag var det tänkt.
Men vi höres efteråt!
Ha´re!



Give me a comment!
Postat av: Josefin

sv: det är lite koder du ska lägga till under "body".. gå in på www.designadinblogg.se och sök på typ "stilla + bakgrund" eller "fast + bakgrund" så hittar du nog inlägget som förklarar bättre =)

2008-07-30 @ 18:55:07
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: va bra =) ser fram emot att se resultatet!!! =D kram!

2008-07-30 @ 20:52:06
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Ja skammligt ju, ut å bränn lite pengar nu bruden ;) hehe skämt å sido.



Hoppas du har haft en bra dag

2008-07-31 @ 00:36:46
URL: http://emmelie1988.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0