Oj oj!!!

Va trött jag är! Denna värma är underbar, missförstå mig rätt nu men den tääääär på en. Man håller på att somna hela tiden och man orkar inte gå ut. Solen bara skär sig ner i skallen på en och tar bort allt vad tänkande är.
Man vill bara sova.
Men jag tror jag vet det perfekta hjälpmedlet, det kallas för ett dopp i det blå =D
SKa försöka på mitt fega arsle ner till stranden och ta några simtal i vattnet. Hatar vatten men det är ju sommar trots allt. =)

Vet ni vad?! Jocke, min kära vän, har skaffat fram photo shop till mig. =) Det är ju någonting som jag inte har men som jag har tjatat ett bra tag om att jag just vill ha. Så så fort jag har fått det så kommer jag göra om bloggen igen =D
Wiiieeee, can´t wait!!!



....Värmen tär som sagt på en



...Sol, vind (icke existerande idag) och vatten



För övrigt så tycker jag att ni har börjat bli riktigt dåliga på att kommentera

Morr!!! ;P



Give me a comment!
Postat av: Michelle

Sv: Ja! Han var verkligen superfin.

Jag håller med dig, det är finare med smalare ansikten på hundarna.

Samojeder är ju så roliga, det ser ut som om de ler hela tiden. :)



Tack för dig kommentar!

:) Michelle!

2008-07-03 @ 21:54:19
URL: http://chelley.blogg.se/
Postat av: Jonas

ja, man blir trött av att det är varmt ...

2008-07-03 @ 23:25:53
Postat av: Linda

fina bilder =)

2008-07-03 @ 23:32:16
URL: http://enlinda.webblogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0