Oh My God

Fasen va jag är trött. Somnade till i soffan förut och väcktes av att Jocke ringde mig, jag tog upp mobilen, kollade på den och hade ingen aning om vad jag skulle göra. Hjärnan hann först ikapp efter att Jocke slutat ringa. Självklart ringde jag upp honom.


Skulle aldrig kunna ignorera min  vän Jocke.
Party polare, bästa vän....



....och sämst på att strike a pose =P


Att ha somnat omkring klockan 6 på morgonen varje /nattdag tär på en så det är inget jag rekommenderar =P Så nu ska kroppen och speciellt skallen få vinna, lilla Helena ska nu gå och sussa sött och drömma söta drömmar.

Sov så gott alla!  =)


Bild jag tog ikväll precis innan mörkret började falla....



....Himlen ser ut att vilja bjuda på regn i natt
(fokuset ligger på granen i bakgrunden, intressant "val" kameran gjorde)


Give me a comment!
Postat av: jk

i made you happy

2008-07-02 @ 00:27:28
URL: http://kay.blogg.se/
Postat av: jk

HAHA när man ska kommentera står det "make me happy" i made you happy, eller? :(

2008-07-02 @ 01:09:21
URL: http://kay.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0