Nu var jag dum igen

Nu gjorde jag så där igen. Jag som varit så duktig och hållt mina löften jämtemot bloggen och uppdaterat då jag sagt att jag skulle göra det. Men inte ikväll =( Sorry får jag säga helt enkelt. Jocke kom över och käkade och sedan har vi suttit och snackat.
Sa ju att jag skulle lägga upp outfit bilder, det får jag helt enkelt ta och göra imorgon.
Imorgon blir för övrigt en lite stressig dag. Ska ha hunnit göra ordning på mitt rum, gjort rent akvariet, dammsuga av huset, vattna blommor, plocka ordning i källaren (ställde till liiiite oreda där nere i förrra veckan) och träffa min studievägledare innan min mor dyker upp klockan 15. Kommer jag hinna? Nee, ej troligt.

Prioriteringslista; 

¤ Få ordning på mitt rum (beräknad tid; 2 timmar)
¤ Vattna blommor (beräknad tid; 20 minuter)
¤ Dammsuga huset (beräknad tid; 2 timmar)
¤ Träffa studievägledaren (beräknad tid med rese tid inräknad; 2 timmar och 30 minuter)

(Kommer fortfarande inte hinna om jag så går upp klockan 6 imorgon, vilket är om fyra timmar) 

Saker jag kan göra EFTER att mamma dykt upp;

¤ Göra rent akvariumet
¤ Plocka ordning i källaren 

Men men, det ordnar sig. Det värsta som kan hända är att hon undrar vad jag sysslat med den senaste veckan.
Min förklaring; Jag har varit sjuk (det är sant, kör inte med lögner eftersom jag inte är 12 år längre) och jag har haft fullt upp med.....hm.....jaja, någonting måste jag ju haft fullt upp med eftersom jag inte haft det tråkigt iallafall den senaste veckan.

Nu ska jag glo på film med Jocke (just de, Jocke har tagit upp en hel del tid) och sedan ska man väl sova.
Ses imorgon och sov gott! =)




...Me and my new haircut are now going to watch a movie and then go to bed and make sweet love


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0