Myskväll

Jag och min mamma har varit på en lång promenad. Såg inget föl dock efetrsom detta vare sig var i stallet eller i hagen. Dock stod en annan häst där som var otorligt människokär. Så självklart fotade jag denna skönhet =) Sen blev det lite annat som fick hamna på min kameras minne. Kommer visa dessa bilder antingen senare ikväll elelr imorgon.
Nu ska jag och min familj glo på film. Blir National Treasure 2; Hemligheternas bok =)

Höres en snabbis innan jag går och lägger mig och sen hörs vi imorgon.
Hoppas ni får en underbar kväll =)




Puss och kram!
=)





Give me a comment!
Postat av: Berre

Detta år blir det Borgholms gator jag och mina girls gör osäkra! =)

2008-07-04 @ 22:08:44
URL: http://ackeber.webblogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0