Myrornas krig mot mig

Nu har jag vaknat. Har sovit sedan kl 14 idag, har varit så trött den senaste tiden och migränen har slagit till titt som tätt.
Borde egentlige ta mig in till stan och handla lite förnödenheter men jag orkar verkligen inte =/ Tänkte istället leva på Ben&Jerry glass, potatis, gräddsås och köttbullar och mjölk fram tills jag mår bättre. Det är typ det jag har hemma.
Får se om jag orkar mig bort till närmaste ICA. Antagligen inte men man kan väl alltid hoppas. =P

Gick ut för att tända mig en ohälsosam cigg för en stund sedan och angreps av 20 000 myror. Deras 3 biljoner hood-polare gömde sig uppenbarligen under stenarna. Jag, som vanligtvis är ganska så duktig på att låta kryp leva sina tragiska liv, lackade och gick in och hämtade diskmedlet. Hällde diskmedel i varenda hål jag kunde hitta mellan stenarna. Nu hoppas jag bara att det inte börjar regna för då kommer det bli bubbelbad på terassen =P
När jag hälde diskmedel i ett hål så stormade det upp en halv miljon myror ur ett annat.


It was hard work but someone had to do it =P



....Där nere bor de, man ser hur de går upp och ner hela tiden



...det verkligen kryllar av dem nere i hålet



....Close-up; Myra


Nu ska jag skala lite potatis, steka lite köttbullar och göra en gräddsås.
Sedan blir det Ben&Jerry glass och Desperate Housewives.
Vi talas vid lite senare igen =)
Kramar!





Give me a comment!
Postat av: Sara

Ben & Jerry o DH - underbart! :)

2008-07-10 @ 20:06:25
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0