Måndag!! Haha! =P

Tja!
I
går blev det inte mycket bloggande av. Var hos en släkting och sedan hamnade vi att åka på en liten roadtrip jag och mamma för att kolla in markena =)
Jag älskar att blogga men trots detta är det skönt att ha en relativt datafri dag =P
Kul att se att så många besökt min blogg under dagen trots att jag inte bloggat så mycket. Måste ju betyda att jag gör någonting rätt, eller? =)

Idag är det, som sagt, måndag och jag ska nu tillbaka till jobbet. Det ösregnar ute så jag ser iiiiinte fram emot att gå till busshållplatsen. Om man ändå hade bil =/
Ska bli kul att träffa jobbpolarna igen dock även om det projektet jag sitter på nu innebär mindre raster,alltså mindre tid att umgås, än de andra projekt jag suttit på.

Jag och min pappa åkte hem till Örebro igår kväll så vi kom fram ganska så sent. Testfotade lite då vi kom in i stan. Jag hatar nämnligen att använda blixt (den som sitter i kamerorna kallas av proffsen för "fulgöraren vilket är ett mycket passande namn) så resultatet blev som det blev.
Men jag tyckte det såg riktigt coolt ut, en typisk city-bild om man säger så =)


Heading to the city....





Back in the city...







...Ganska coola va även om det inte kan räknas som "bra" bilder? =)

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och ge mig av. Har en lååång dag framför mig.
Jobbar till klockan 21
ikväll vilket inte är speciellt lång tid. Dock känns det som skit långt eftersom jag varitledig nu =P

Lägger för hoppningsvis in ett inlägg från jobbet men det beror på hur mycket tid jag får över. Annar hörs vi ikväll =)
Kramar


Give me a comment!
Postat av: Amanda

Sv: superschysst! :) du är då snäll du!



ha en bra dag på jobbet :D kramar

2008-07-07 @ 11:26:59
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: ubangi

Coliga bilder!;P

2008-07-07 @ 12:21:29
URL: http://ubangi.blogg.se/
Postat av: JONNA!

sv; har aldrig avslöjat vart jag bor nånstans i dalarna ;D

men kan säga att jag bor i södra dalarna! ;p

2008-07-07 @ 13:44:40
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Danne

Testa och ställ in så att kameran håller själva kameraögat öppet längre och ta bild på rinnande vatten, eld eller liknande! Blir supertufft med systemkamera

2008-07-07 @ 14:08:12
Postat av: Rosita

Det var coola bilder på city!!!MVH Rosita

2008-07-08 @ 00:25:26

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0