Lovely sunday!

Idag kom solen fram, den sol som jag har längtat så efter. Detta är dagens första inlägg vilket i sin tur betyder att jag har haft en hel del att göra idag.
En del tråkigt, en del roligt och en hel del bilder.

Nu har regnet dock kommit fram och blixtrarna börjat skjuta upp i vattnet. Riktigt otäckt. Tycker inte om att sitta framför datorn då det mullrar och blixtrar utanför fönstret. Så detta blir en liten snabb uppdate. Kommer skriva mer och lägga in mer bilder då vädret lättat en aning.
Vill inte att blixten ska gå i nå ledning och sabba min dator. Förra gången det blixtrade såhär så pajade majoriteten av byfolkets datorer, trådlösa telefoner och tv-apparater.

Snabb koll;
Senare kommer jag blogga om gårdagen....



...och dagens....



...händelser....



...och upptäckter.


Så vi ses om en stund igen =)





Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0