Last word of the day

Nu ska jag sova...tror jag. Först ska jag lyssna på lite musik och röka några cigg innan jag hoppar ner i sängen.
Imorgon kommer mina tyska släktingar på besök, ska verkligen bli skitkul. Dessutom så ska vi iväg till Frostbrunnsdalen där jag ska fota massor hade jag tänkt. Så i natt ska kameran få ligga på laddning så jag inte hamnar i en situation där jag hittar det perfekta motivet men batterit har tagit slut. Illa när sånt händer måste jag säga.

Det har varit en helt otrolig solnedgång här i kväll och självklart var jag tvungen att fota den. Vet inte vilken bild som blev bäst. Gillar olika saker i de olika bilderna.


Ni får bedöma vilken ni tyckte var bäst?....



.....ser mer ut som en tavla än som en riktig himmel



...först är vi nära himlen, sen rör vi oss längre och längre bort



...träden blir helt svarta i det starka ljuset



...här kan man se hur himlen speglar sig i vattnet



....ett riktigt inferno


Vi ses igen i morgon!
Sov gott!! =)


Give me a comment!
Postat av: Max

SV: Thakk så mykke tjejen... Fortsätt gärna följa bloggen, händer alltid en massa sjuka saker där =) ahaha. // Fotograf-Max

2008-07-29 @ 01:27:07
URL: http://lightroom.blogg.se/
Postat av: Laura

Sv: Tack, du med!:) Jätte dramatiska fotografier!

2008-07-29 @ 12:45:50
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Sarah

ETTAN absolut

du har rätt. ser verkligen ut som en tavla :)

2008-07-29 @ 12:58:31

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0