Helt otroligt!

Jag är faktiskt jäkla trött ikväll. Fast inte så där seg trött som jag så ofta blir. Mer gosigt trött om jag ska vara ärlig. Sådär trött som man kan vara då man ska gå och lägga sig och man vet att man har en underbar kille bredvid sig. Visserligen har jag ju inte det men den känslan har jag i alla fall. Gå och lägga sig med två manliga armar om sig. Mmmm...borde nog skaffa pojkvän snart. Haha! =P

Hur som helst, nu ska jag sussa.
Vi lär nog höras lite tidigare än vanligt imorgon. Om jag går och lägger mig nu så kan jag gå upp typ klockan 8-9 imorgon.
Inlägg kommer så snart frukosten är intagen =)

Sov så gott!!




....Undra om det är humla som jag fotat tidigare =P
Den här gången ser humlan ut som om den tittar rakt mot mig



....Good night and I´ll see you tomorrow!





Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0