Hallå!!!

Sitter på jobbet, Ganska så ovanligt att jag bloggar från jobbet. Detta för att jag oftast blir så jäkla stressad och dessutom kan jag inte lägga in bilder, massa text är ju bara tråkigt. Vem orkar läsa bara en massa text liksom? =P

Kl 16 har jag lunch och jag lääängtar. Allt som allt så har dagen sugit och jag har ahft det jätte tråkigt. Så jag längtar verkligen hem till min Ben & Jerry bananglass, en film och massa annat underbart =)

Hm, undrar om det går någon bra film ikväll?


En film som jag ska se på bio är denna....



Nya Batman filmen!
Med bl.a. Christian Bale och Heath Ledger.

Nu ska jag gå och käka strax!
Vi höres när jag komemr hem! Kram




Give me a comment!
Postat av: sannaa

Jo det tycker jag med :D

tack, detsamma!

2008-07-22 @ 19:42:11
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0