God torsdag och snart...

....Är det fredag!!! =)

Vilket underbart och helt perfekt väder vi har idag va?
Så skönt, jag har faktiskt suttit utomhus en hel del idag och bara njutit av denna värme....



...fossingarna gillade verkligen solen kan jag säga.

Herregud va mycket jag har fått gjort idag, känns underbart att fått göra lite nytta. Bland annat har jag fortsatt min städning som jag påbörjade igårkväll. Jag har lagt i en tvätt, plockat i huset, burit ut massa sopor, sopat av terassen och dödat massor med tvestjärtar.
Nu sitter jag och tar igen mig med en kopp kaffe och lite tv-tittande.



...Våra värsta år



....egentligen alldeles för pinsam för min smak men det är ju ändå underhållning =P

Appråpå tvestjärtar, hittade ju massa sidor där det stod hur man kunde döda dessa kräk, bland annat så fanns det en apparat man kunde köpa, som en dammsugare men med ett rör som stänger in krypen och kväver dom på direkten. Bland frågor och svar så fanns det en fråga som löd förljande;

"Varför kan man inte använda en vanlig dammsugare?"

Och svaret var;

"För att insekterna kvävs långsamt och plågsamt"

What?? Så jag ska alltså betala massa pengar för att få en apparat som är som en dammsugare och detta för att jag inte vill att tvestjärtarna ska lida då de dör?? I don´t give a fuck if they are suffering!
Dom sticks och dom är äckliga och dom är en av de vanligaste skadedjuren i Sverige, dom käkar upp folk blommor, dom sticks, dom massförökar sig och det kan ibland vara omöjligt att bli av med dem och DÅ SKA JAG BRY MIG IFALL DE LIDER ELLER EJ!!! Glöm, dom jävlarna ska dö. Så idag har jag letat bon och hällt kokhett vatten på dom för det var också ett tips som stod på en hemsida. Och dom steks ihjäl direkt. Skit bra!

Vad "fattas" på denna bild?...



...huvudet ligger bredvid....Mohahahahahaah!!!!
I´m the tvestjärt killer!!!!

Okej, nu ska jag sluta snuska mig angående dom där äckliga varelserna.
När man jobbar som jag gör så njutar man sällan av saker och ting som andra kan göra, dom som jobbar normala timmar that is. Men idag gick jag upp tidigt och upptäckte hur trädgärden utvecklats den senaste tiden, utan att jag har märkt nått.

Check this out....



Körsbär....



Läskigt goda...




Nu ska jag äta och sedan dra till min studievägledare och sedan på jobb. =)
Höres ikväll igen my friends!



Give me a comment!
Postat av: Jonathan

Såg att du kommenterat i en polares blogg så måste bara fråga. Vem känner du från Vilhelmina? :)

2008-07-24 @ 15:19:56

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0