En känsla

Ville förklara en känsla men visste inte hur. Visste inte hur jag skulle formulera den, skriva ner den och samtidigt göra det så bra så att andra skulle kunna förstå.
Jag gav upp denna idé
Ibland kan inte ord berätta om en känsla, i de flesta fallen så kan bara en bild berätta om en känsla....



...Jag känner mig som denna gren, den sitter ihop med ett äppelträd där löven är levande och äpplena växer. Men denna gren dog då äpplena var mycket små och nu kommer den inte kunna bli lika levande som sina grann-grenar.

Jag känner mig just nu som denna gren.
Bruten
Ensam
Förvirrad
Bortskjuten
och
Utanför


Men till skillnad från grenen så överlever jag.

...Det gör jag alltid.




Give me a comment!
Postat av: Anonym

hoppas det blir bättre :)

ha en toppen dag

2008-07-12 @ 09:03:42
URL: http://naataliiees.blogg.se/
Postat av: dookie

har det hänt nåt?

2008-07-12 @ 13:30:15
URL: http://dookie.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0